Tak Mencapai Orgasme Tiap Berhubungan Seks? Kuncinya Ada di Bagian Ini Moms: Puting Hingga…

Tak Mencapai Orgasme Tiap Berhubungan Seks? Kuncinya Ada di Bagian Ini Moms: Puting Hingga… hanya di koksti.com, trims sudah berkunjung silahkan baca Tak Mencapai Orgasme Tiap Berhubungan Seks? Kuncinya Ada di Bagian Ini Moms: Puting Hingga… –

HerStory, Rembang —

Sebelum bersetubuh, PakSu mesti tahu di mana letaknya titik gairah wanita. Ini penting kerana ramai wanita tidak mencapai orgasme semasa hubungan seks.

Sebanyak 18 peratus wanita mengatakan bahawa penembusan sahaja sudah cukup untuk membuatkan mereka orgasme. Sementara itu, 37 peratus berkata mereka memerlukan rangsangan klitoris.

Jadi, wanita memerlukan ‘perhatian tambahan’ pada bahagian vulva (seluruh bahagian luar faraj) agar dapat terangsang sepenuhnya, merasai nikmat, dan akhirnya mencapai orgasme.

Malangnya, tidak semua lelaki tahu perkara ini. Berikut adalah beberapa petua untuk membuatkan wanita orgasme yang dipetik dari pelbagai sumber, antaranya:

1. Tetapkan mood

Sebelum melakukan aktiviti seksual, adalah baik untuk menetapkan mood. Kerana, wanita cenderung memerlukan lebih banyak masa untuk membina semangat.

“Anda boleh menetapkan mood dengan menyentuh ‘deria’ pasangan anda, bergantung pada pilihan peribadi mereka. Contohnya, memalapkan lampu atau menyalakan lilin aromaterapi,” kata ahli terapi seks Sari Cooper.

Kaedah ini bukan sahaja membuat wanita terangsang, tetapi juga santai.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com