Sakit Hati Pernah Ditolak dan Diludahi Wanita Ini

Sakit Hati Pernah Ditolak dan Diludahi Wanita Ini hanya di koksti.com, thanks sudah berkunjung silahkan baca Sakit Hati Pernah Ditolak dan Diludahi Wanita Ini –

HerStory, Jakarta —

Kisah cinta Vicky Prasetyo sering menjadi tumpuan umum. Ini kerana rumah tangga tidak pernah berjalan lancar. Dia sering menukar wanita dan mendakwa telah berkahwin 25 kali.

Dianggap mempermainkan ikrar suci perkahwinan, Vicky akhirnya berterus-terang sebab mudah beralih hati sehingga mendapat jolokan playboy besar. Perkara ini terbongkar ketika beliau mengisi acara di Dapur Bicara Online.

Rupa-rupanya mendedahkan fakta bahawa Vicky menyimpan dendam terhadap seorang wanita pada masa lalunya. Vicky turut berkongsi bahawa dia pernah meminati seorang gadis ketika di sekolah menengah. Namun sayang, cintanya tidak berbalas dan Vicky mendapat balasan yang kurang menyenangkan.

Dia mengaku disakiti oleh wanita itu. Kerana, bukan sahaja menolak, wanita itu turut mengeluarkan kata-kata yang menyakitkan hati Vicky dan meludah di hadapannya. Inilah yang mencetuskan Vicky menjadi playboy dan mempermainkan hati wanita.

“Kenapa saya jadi playboy sebab dulu suka orang, huruf awalnya S, sebab tu saya suka darjah 1 sekolah menengah, saya ingat sangat. Dia tak suka, saya tolak, saya ludah saja ke tanah. ,” kata Vicky.

Itupun, bekas suami Kalina Oktarani lebih banyak bercerita tentang perjuangannya mendapatkan idolanya. Vicky berkata, sebelum ini dia pernah menulis beberapa surat, namun tidak mendapat balasan, Vicky sebenarnya membalas dengan keengganan.

“Sekali saya jawab, ‘Saya gila, saya malas betul nak dating dengan awak, ya ampun’,’ kata Vicky.

Akibat detik yang tidak menyenangkan itu, Vicky terluka dan berikrar untuk bermain permainan dengan semua wanita.

“Saya akan bermain dengan anda dan semua kumpulan anda,” kata Vicky, menunjukkan kata-katanya terlebih dahulu.

Kini, selepas bercerai dengan Kalina Oktarani, Vicky kembali menjadi “pengembara cinta” dan mencari pasangan jiwa baru.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com