Playboy Kelas Kakap! Bukan Sama Istri, Ini Sosok Wanita yang Merenggut Keperjakaan Vicky Prasetyo, Ternyata…

Playboy Kelas Kakap! Bukan Sama Istri, Ini Sosok Wanita yang Merenggut Keperjakaan Vicky Prasetyo, Ternyata… hanya di koksti.com, terima kasih telah mampir silahkan baca Playboy Kelas Kakap! Bukan Sama Istri, Ini Sosok Wanita yang Merenggut Keperjakaan Vicky Prasetyo, Ternyata… –

HerStory, Jakarta —

Nama Vicky Prasetyo tidak pernah terlepas daripada isu kontroversi. Malah, bekas suami Kalina Oktarani mengakui dia seorang playboy sejak sekolah menengah.

Perkara ini diluahkan secara langsung oleh beliau ketika melawat satu acara bersama Boiyen dan Antonius Rovy.

Dia menceritakan masa lalunya di mana seseorang meragut keperawanannya.

“Sekolah menengah tingkat dua, yang ambil wanita kafetaria,” akui Vicky, seperti dikutip dari saluran YouTube Kitchen Talk online, Jumaat (13/5/2022).

Pengakuan itu serta merta membuatkan Boyyen terkejut. Malah dia menuduh Vicky melakukan perkara ini demi mendapatkan makanan percuma.

Namun, Vicky ketika itu tidak terlalu memikirkannya. Malah dia berkata bahawa wanita kafeteria ketika itu kelihatan sangat muda.

“Puan kantin itu berumur 25 tahun, tidak terlalu tua,” katanya.

Ternyata, dia memang sukakan jenis perempuan yang lebih tua daripadanya. Malah dia mengaku tidak menyukai wanita yang sebaya dengannya malah lebih muda.

“Saya lebih suka orang yang lebih matang, jadi saya tidak suka umur saya. Contohnya, saya sekolah menengah, saya dating sekolah menengah,” katanya.

Semakin lama usianya semakin meningkat, ternyata sikap playboy Vicky semakin meruncing. Sebabnya, dia mendakwa pernah berpacaran dengan 3 wanita sekali gus semasa masih di kolej.

“Saya pernah sekelas dengan 3 orang teman wanita dan semuanya tenang. Saya boleh uruskan semuanya dengan baik,” kata lelaki kelahiran 18 April 1984 itu.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com