Karma Dibayar Tuntas! Amanda Manopo dan Arya Saloka Terancam Di-Banned Dari Dunia Entertainment Jika Terbukti Khianati Putri Anne

Karma Dibayar Tuntas! Amanda Manopo dan Arya Saloka Terancam Di-Banned Dari Dunia Entertainment Jika Terbukti Khianati Putri Anne hanya di koksti.com, terima kasih sudah mengunjungi silahkan baca Karma Dibayar Tuntas! Amanda Manopo dan Arya Saloka Terancam Di-Banned Dari Dunia Entertainment Jika Terbukti Khianati Putri Anne –

HerStory, Brass —

Dikhabarkan rumah tangga Arya Saloka dan Puteri Anne mengalami keretakan kerana Arya Saloka disyaki mengkhianati Puteri Anne kerana disyaki menjalin hubungan sulit dengan pelakon bersamanya, Amanda Manopo.

Isu hubungan sulit antara pelakon Andin dan Aldebaran itu timbul selepas video yang memaparkan kemesraan antara Amanda Manopo dan Arya Saloka menjadi viral di alam maya.

Selepas isu perselingkuhan itu timbul, ramai pihak yang kecewa dengan tindakan Arya Saloka dan Amanda Manopo, walaupun kebenaran hubungan sulit itu masih belum dapat dipastikan kerana kesemua yang terbabit memilih untuk berdiam diri.

Walaupun tidak ada kejelasan mengenai isu ini kerana Puteri Anne, Arya Saloka, dan Amanda Manopo memilih untuk berdiam diri dalam seribu bahasa, netizen sebenarnya bertanya kepada Arya Saloka dan Amanda Manopo jika mereka terbukti menipu untuk diharamkan dari dunia televisyen Indonesia .

“Jomlah. Sudah tiba masanya untuk memajukan industri hiburan di Indonesia dengan mengharamkan artis/pelakon yang tiada kerja atau terbukti ada skandal. Amanda Manopo dan Arya saloka, kalau terbukti bercinta, kena larang! Putri Anne juga berhak mendapat yang lebih baik,” kata pengguna Twitter @GufronRahmad.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com