Bukan Karena Nafsu Doang, Ternyata Ini Alasan Pria Sering Minta Cium sama Pasangan

Bukan Karena Nafsu Doang, Ternyata Ini Alasan Pria Sering Minta Cium sama Pasangan hanya di koksti.com, terima kasih sudah mampir silahkan baca Bukan Karena Nafsu Doang, Ternyata Ini Alasan Pria Sering Minta Cium sama Pasangan –

HerStory, Bekasi —

Bercium adalah sinonim dengan cinta. Aktiviti ini paling kerap dilakukan oleh pasangan suami isteri terutama yang sudah berkahwin.

Selain itu, ciuman yang dilakukan oleh lelaki kepada wanita biasanya juga sinonim dengan nafsu dan perkara seksual.

Namun, ternyata ada sebab lain mengapa lelaki sering mencium dan meminta pasangan menciumnya.

Dipetik dari halaman Harian ElitLelaki yang serius cenderung untuk menunjukkan cinta dan kasih sayang melalui ciuman dan pelukan.

Apabila seorang lelaki meminta untuk dicium atau mengajak pasangannya untuk mencium, itu bukan kerana nafsu semata-mata.

Ciuman yang dilakukan lelaki juga bukan sekadar nafsu, tetapi merupakan satu bentuk kekaguman, kebahagiaan dan cinta yang tulus.

Kerana, lelaki cenderung untuk menunjukkan cinta mereka dengan tindakan seperti ciuman, bukan hanya melalui kata-kata.

Bukan itu sahaja, lelaki yang sering meminta ciuman boleh menjadi tanda dia sangat terpesona dan mengakui kecantikan wanita yang dicintainya.

Meminta ciuman juga boleh menjadi tanda seorang lelaki takut kehilangan dan kehilangan wanita yang dicintainya. Ciuman di bibir, dahi atau pipi boleh memberikan kebahagiaan tersendiri kepada lelaki.

Berciuman juga dikatakan dapat meningkatkan ikatan emosi antara pasangan, tau.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com