Beri Peringatan Keras Jika Kembali Main Perempuan, Nagita Slavina Tak Segan Tinggalkan Raffi Ahmad: Bisa Gantung Diri

Beri Peringatan Keras Jika Kembali Main Perempuan, Nagita Slavina Tak Segan Tinggalkan Raffi Ahmad: Bisa Gantung Diri hanya di koksti.com, terima kasih sudah mampir silahkan baca Beri Peringatan Keras Jika Kembali Main Perempuan, Nagita Slavina Tak Segan Tinggalkan Raffi Ahmad: Bisa Gantung Diri –

HerStory, Jakarta —

Rumah tangga Raffi Ahmad dan Nagita Slavina tidak pernah luput daripada perhatian umum termasuk masalah rumah tangga yang menimpa mereka.

Kemudian, kembali dikhabarkan Raffi Ahmad rapat dengan rakan sekerjanya di set itu.

Beberapa kali dikhabarkan dia menjalinkan hubungan sulit, malah Nagita Slavina pernah membayangkan mahu berpisah dengan Sultan Andara.

Daripada pergaduhan rumah tangga, Nagita Slavina seolah-olah memberi isyarat untuk berpisah dan mengancam untuk tinggal bersama anak-anak sahaja tanpa Raffi Ahmad.

Perkara ini didedahkan secara langsung oleh Raffi Ahmad ketika bercakap dengan Atta Halilintar dan Aurel Hermansyah.

“Tapi you know what, kali terakhir saya bergaduh dengan Nagita, dia cakap, ‘Biar saja saya tinggal dengan anak-anak’,” kata Raffi meniru kenyataan Nagita Slavina.

Nagita Slavina dan Aurel Hermansyah terkejut dengan kata-kata Raffi ketika mereka berbual bersama.

“What the hell?” Nagita tersipu-sipu dan segera memukul Raffi Ahmad. “Kak Gigi cakap macam tu?” kata Aurel terkejut dan semakin ingin tahu.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com