“Aku Kerja Pake Badan Aku Sendiri” Fuji Tahan Tangis Dituduh Ambil Untung dari Gala Sky, Netizen Berikan Dukungan

“Aku Kerja Pake Badan Aku Sendiri” Fuji Tahan Tangis Dituduh Ambil Untung dari Gala Sky, Netizen Berikan Dukungan hanya di koksti.com, trims sudah berkunjung silahkan baca “Aku Kerja Pake Badan Aku Sendiri” Fuji Tahan Tangis Dituduh Ambil Untung dari Gala Sky, Netizen Berikan Dukungan –

HerStory, Jakarta —

Fujianti Utami alias Fuji kini kembali menjadi tumpuan umum. Kini, Fuji menjawab tuduhan Farhat Abbas dan pembencibahawa dia mengambil kesempatan daripada Gala Sky.

Sememangnya baru-baru ini Farhat Abbas terus menyindir keluarga Haji Faisal yang mendapat hak penjagaan Gala. Akibatnya, Fuji juga sering dikritik oleh peguam.

Di sisi Doddy Soedrajat, Farhat Abbas menggelar keluarga Allahyarham Mak Cik Ardiansyah sebagai keluarga kandungan yang menggunakan Gala untuk menarik simpati.

Fuji dikritik kerana kerap mencipta kandungan dengan Gala, dituduh hanya mengambil kesempatan ke atas anak saudaranya yang yatim piatu. Jadi bagaimana Fuji bertindak balas?

Ketika ditanya pemberita pada majlis yang diadakan Suruhanjaya Perlindungan Kanak-Kanak baru-baru ini, Fuji mengesahkan dia bekerja dengan badannya sendiri, bukan menyuruh Gala bekerja untuknya.

“Mengambil kesempatan di tempat saya bekerja dengan badan saya sendiri,” kata kekasih Tariq Halilintar itu menjawab tuduhan itu seperti menahan sebak.

Fuji kemudian berkata bahawa dia berasa serba salah kerana orang akan berpandangan buruk jika dia tidak mencipta kandungan dengan Gala.

No ratings yet.

Please rate this

Leave a Comment

Partners : oktee.com | koksti.com | jawaban.live | Grahadi-bali.net | Yabram.com